Hihi rolig tågresa :P

Hehe under resans gång ner mot GBG i tåg X2000 så sätter jag mig bredvid en väldigt pratglad människa =P Hon börjar prata om datorer med mig och sedan helt spontant frågar om jag vill se på en film som hon hade brännt ner från thepiratebay, och att hon hade den på sitt usb-minne... hehe jag tackar vänligt ja, men sen när jag ska sätta igång filerna så var dem tomma. Tror det var lite fel på människan, hon verkade gör konstig och velig av sig, men verkade vara en människa med väldigt stort hjärta =) hehe en annan lustig liten sak, hon började prata med mig om sina privata saker, som att hennes pappa mutar henne och hennes systrar med dyra prylar xD :P hehe sen när hon skulle gå av så hälsa hon glad påsk på mig, hon var lite konstig men verkade vara en göör go tjej :)

kram DD =)

Kommentarer
Postat av: sara

haha okej :P vilken knas :P hihi:) <3

2009-04-10 @ 17:51:39
URL: http://sarario.blogg.se/
Postat av: Netha

UPPDATERA!!!! :p

2009-05-09 @ 11:01:37
URL: http://neeeta87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0