Lördagsmys?

Idag är det lördag och snart ska man börja gå upp 6 på morgonen igen för praktikplatsen... hatar att dagarna går så jävla fort, vill ju hinna känna av älsklings närvaro innan man ska va ifrån henne i  10.5 timmar varje dag. men men arbetslivet é sådant, och detta är ju ändå min skola så man får väl bara bita ihop och vara glad =) jag får ju ändå tänka på att jag träffar henne mer nu än om va bara skulle ha träffats på helgerna =) idag så gick jag igenom min kalender i min mobil och såg att jag har påsklov nästa vecka, alltså vecka 15. Så jag blir ju sketaglad och skickar ett sms direkt till min handledare att jag har rätt till att få ta ut mitt lov, och att han inte behöver hämta mig på morgonen under hela vecka 15. Han svarar tillbaka då att det var ok, men om jag ville så kunde jag få jobba emot betalning  under mitt lov. Då blev jag ännu mer gladare än va jag blev när jag fick reda på att jag hade lov =P så nu under en veckas tid så kommer jag tjäna 3000 kr, känns väldigt bra! =D hehe ska ju försöka skapa ihop till en resa till filippinerna, vill ju så hemskt gärna följa med älsklling dit nu te vinter! =)

Idag så har det vart väldigt gött väder jag åå älskling gick ut en sväng i solen, det var jävligt gött att få röra på fläsket lite =P hehe. men det har tyvärr inte blivit så mkt mys i helgen, hon har vart upptagen med skolarbeten och jag har hjälpt henne med skolarbeten =P har faktiskt också hjälpt hennes syster med matten, känner mig riktigt smart =D=P men nu ska sötnosen min skriva sin blogg, Sarario.blogg.se läs den^^ =)

men ha det gött så får vi se när det blir nästa gång jag skriver ett inlägg =P
kram heej =)


Kommentarer
Postat av: Netha

Bror, hur blir det med påskhelgen?

Och sedan kan du göra hennes blogg som en länk i ditt inlägg =P

2009-04-05 @ 19:54:57
URL: http://neeeta87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0