Tråkigt, och problem som kommer med sin stora kärlek....

Sitter på tåget på väg hem te GBG igen...
Jag kan inte fatta va SJ tänker med, inte fan é det hjärnan iaf. nu sitter jag och åker längre upp i landet (elle mer åt sidan :P) mot stockholm. sen ska jag hoppa av i Hallsberg och vänta där I EN JÄVLA TIMME! ?=O herregud säger jag bara, sen ska man ta ett x2000 tåg ner te GBG =)
Detta är så jävla tråkigt, vet inte om jag har kännt mig så här nere ngn gång, visst det ska bli väldigt roligt att få träffa min familj igen (även om jag inte kommer få träffa min mamma så mkt :/) men nu har jag vart med min underbara flickvän i 3 veckor på rad och känner mig beroende av henne. Det kändes väldigt tungt att åka ifrån henne, kalla mig kvinna om ni vill men jag börja gråta när hon var tvungen att åka till sin fotbollsmatch. Så där i hallen, två timmar innan jag skulle gå var jag tvungen att säga hej då till min älskling. Sen satt jag helt själv i deras storarum (hennes föräldrar satt i bilen på väg te Stockholm för att hämta Gemma, en utav Saras storasystrar) Sen 14:15 gick jag själv ner till stationen utan att kunna säga/krama älskling hej då =(.Aja jag ska inte vara allt för deppig, jag får ju ändå träffa min familj, älskling får träffa sin syster och systerbarn som hon inte får träffa så ofta, och vi kommer ju ses på Måndag =) kan bara inte förstå hur jag kan må som jag gör när jag ändå vet att sötnosen kommer ha det trevligt, jag kommer väl göra ngt med mina syskon (hoppas jag, så när du läser detta agnetha så klurar du ut ngt som vi kan göra också =P)  och att vi ändå kommer ses på Måndag, ojojoj kärleken kan verkligen göra konstiga saker med en =P men när du läser detta älskling så ger jag dig tusen kramar, tusen goa kyssar och viskar i ditt öra att jag alltid kommer finnas vid din sida =) vi syns på Måndag sötnos! =D längtar
och vi syns snart Agnetha ,mamma och på lördag ses vi Isabell=)

många goa kramar, DD =)


Kommentarer
Postat av: ee

Hej, ta gärna en titt på min blogg & rösta på din favorit bild i min tävling, tävlingen handlar om glädje och lycka!

Kram, Elina

2009-04-10 @ 16:31:18
URL: http://elinanilssoon.blogg.se/
Postat av: sara

Ursch älskling var inge kul när jag skulle sticka=( men var ju tvngen. Var ju försenad :( men helgen kommer gå fort älskling. Va sysselsatt hela tiden så kommer det gå bra :) hälsa familjen!:D älskar dig<3

2009-04-10 @ 17:50:33
URL: http://sarario.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0