Saknar min andre hälft! ;(

Sitter här i täcke framför datorn och har det så jävla tråkigt :( varför ska det alltid vara så att när man är ifrån den person man älskar ska tiden gå så jävla segt, och när man är med dem så går den sjukt fort.... kan det inte vara tvärtemot? så jag kan få hinna känna av min flickvänns helt underbara närvaro :) men nene nu ska det vara som det är, och här sitter jag och har det dötråkigt :/
hehe men nu har man iaf. beställt biljett upp till Värmland igen! :D längtar så att få hålla min älskling i famnen igen :D Det blev lite tidigare än trott :P
Idag så ska jag gå på matchen mellan Sverige - Malta, känner mig inte så där jätte peppad för vädret är förjävligt! det har regnat nu en bra stund, och då menar jag fan inte lite inte! :O men nu innan så ska jag och mamma gå ner till tvättstugan och vara där en stund. Är tvungen att tvätta mina arbetskläder, hihi dem é helt fulla av betongdamm :P sen efter det så ska vi åka in till stan för att handla lite :) behöver lite finare avslutningskläder till Saras avslutning nu på fredag :) sen får vi väl strosa runt på stan tills matchen börjar 19:00 :) så min dag är lite bokad :P hoppas bara att Sara ringer mig! :) är så skönt att få höra hennes röst  :)
Imorgon så har min lillasyster Isabell avslutning, hon slutar 8:an redan :O tiden den flyger allt fram :) men det är bara roligt det :) sen så kommer jag sitta på ett direkttåg till Värmland vid 11 tiden :) längtar så! :D
Jag vet vad min familj tänker när dem läser detta, att jag längtar för att få komma upp till min flickvän betyder inte att jag kommer sakna er mamma, Isabell å Neetha :) men jag vet vart ni är och att jag alltid kan prata med er. Så på så sätt kan jag få lov, utan att få smisk sakna min flickvän mer när jag är i götet än vad jag saknar min familj när jag är i Värmland :P
Jag känner verkligen att hon ÄR den rätte för mig, vi har nu pratat om förlovning lagom till våran ettårsdag, men vi får se hur det blir med det. Ska prata lite med hennes familj och så innan, och hon kanske ville vänta lite, men jag vet att det kommer ske iaf. :D och är så glad för det :) förlåt om det är tjötigt, men kan bara inte sluta beskriva hur mkt jag älskar henne :P för det är fanimej mkt de! :D

men ni får ha en trevlig dag, och jag hoppas att tiden där ute inte går lika segt för andra par som det gör för mig nu :( det är en pina :/ kram.


Kommentarer
Postat av: sara

saknar dig med =( Tycker dock att förlovning är lite för tidigt =/ men som sagt jag kanske ändrar mig innan augusti=). Du vet att jag en dag vill det i alla fall=). Älskar dig<3

2009-06-10 @ 20:28:52
URL: http://sarario.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0