Min dag...

Idag så har det vart rätt så tufft på praktikplatsen, har skadat mig överallt och känner mig öm i kroppen, hatar måndagar =P men har inte gjort något speciellt idag, efter praktiken så kom jag hem till min underbara flickvän och kollade lite på tv:n. Det behövdes efter min dag =P sen efter det så lagade vi mat och åt de, fick bli hamburgare me pommes =) hehe sen en stund senare kommer hennes föräldrar hem och hade köpt med sig pizza xD snacka om att de va onödigt av oss att läga mat =P aja har inte så mkt mer att skriva just nu, sitter här och gör älsklings läxor medans hon tar en varm åå go dusch =)

ha de bäst kramar =)

Kommentarer
Postat av: Netha

HAHA, du har nu fått prova på verkligheten och arbetslivet! Välkommen!! :P

2009-04-01 @ 20:14:34
URL: http://neeeta87.blogg.se/
Postat av: Cissi

Säger som Netha..=P!

Welcome!

2009-04-02 @ 08:49:38
URL: http://tsilodtheoneandonly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0