såå trött!

hellu, bara så alla vet så har jag denna blogg bara som en rolig sak så förvänta er inte att ni komemr få läsa mkt här^^ =P nu när den saken é uträtt...

jahopp ska vi se vad vi har gjort idag då, hmmm.... dagen börja med att gå upp 05:40 på morgonen, måste gå upp så tidigt för att möta min handledare 06:15 på en parkering en liten bit härifrån. och för er som inte vet så läser jag el på YTC-Lindholmen och kommer praktisera nu här uppe i Värmland de närmsta 2 månaderna =) är så underbart att få vara med älskling så länge =D okaj let´s move on =P jag gick upp åå gjorde mig ordning, när jag var klar och kollade på min sovande sötnos så var det så lockande att få lägga sig ner vid hennes sida igen! =P detta kommer bli tufft, men defenitivt värt de! =P Prick 06:15 stod jag på parkeringen och väntade på min handledare i 15min, finns det på ngt vis att man kan få klaga på detta precis som dem kan göra mot oss praktikanter om vi inte är i tid? =P Dagen har gått ganska fort ändå, jag jobbar uppe i Karlskoga vid ett nytt köpecentrum som ska öppna där, så det finns väldigt mkt att göras! =) just nu så håller jag på med att montera upp gatubelysning på parkeringen, ganska segt arbetsmoment.... har satt ihop alla lampor nu så imorgon blir de te att sätta upp dem ska bli intressant att se hur det kommer att gå, kommer vara på riktigt höga höjder så får hoppas att de inte kommer hända ngn olycka =P

Just nu så sitter älskling snett-framför mig åå pluggar på ett otäckt prov =( men hon é så smart så de kommer gå gallant! =) men för sakens skull så önskar vi henne lycka till =P lycka till älskling, de kommer gå bra ;) och jag själv ska sitta åå skriva min loggbok om praktiken nu när jag é klar här =P men alla få ha de gött så får vi se nästa gång jag skriver på min lilla blogg ;)

kram hej =)

Kommentarer
Postat av: elina

Jag ska titta på Monstret – Josef Fritzl ikväll, vad ska du titta på ?

Kram

2009-03-26 @ 20:43:54
URL: http://elinanilssoon.blogg.se/
Postat av: Mia

Va roligt att du blivit en av oss bloggnördar:) Ja ska läsa varje gång du skrivit ngt nytt;):D

2009-03-27 @ 14:01:02
URL: http://mariagraaf.blogg.se/
Postat av: Sara

Tack älskling :D jorå det gick väl bra :) <3

2009-03-27 @ 16:12:57
URL: http://sarario.blogg.se/
Postat av: Netha

Tralala! Min bror bloggar, det trodde jag fan aldrig!! haha..

2009-03-28 @ 20:53:33
URL: http://neeeta87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0